Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Բանը հասավ փետրավորներին

Բանը հասավ  փետրավորներին
15.10.2013 | 00:55

-Вы что, пташки, тоже лица кавказской национальности?

Դիտվել է՝ 2684

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ